Dvojník
V Pedraze se vrací Elenin manžel, který před dvěma lety zmizel. Někteří vesničané byli přesvědčeni o tom, že je mrtvý. V Římě se Santoro snaží zlákat Vergaru: buď se k němu přidá, nebo bude muset čelit něčemu strašnému.