Ve jménu cti
Arizona, 1935. Pět důstojníků kavalérie vede 400 ukradených koní, které sebrali americké armádě. Vzepřeli se totiž rozkazu generála Douglase MacArthura vzít stovky koní do Mexika a zabít je.