Rivalové
V 70. letech nebylo nic více sexy než Formule1. Právě do prostředí velkých závodů je zasazen film natočený na pozadí skutečných událostí, ve kterém soupeří dva věční rivalové – nadaný Angličan James Hunt a disciplinovaný Rakušan Niki Lauda.