Portréty dámy
Tento film sleduje zajímavý úkol pětadvaceti umělců – mají ztvárnit ten samý objekt, ve stejné době, ve stejném čase a na jednom místě. Portrét soudkyně nejvyššího soudu, Sandry Day O'Connor.