Generace Singles
Jsou svobodní, flexibilní, ekonomicky nezávislí ... a nezadaní. Čeština pro ně nemá přiléhavý výraz, tak se jim říká Singles. Prý je pro ně kariéra důležitější, než rodina. Jsou dlouhodobé vztahy přežitkem, nebo těžce dosažitelným ideálem?