Cesta snu
Na podzim roku 2010, v době kdy Petr Koukal hrál nejlepší badminton v životě a porážel nejlepší světové hráče, přišla zlá zpráva. Byla mu diagnostikována rakovina a musel okamžitě podstoupit operační zákrok a následnou chemoterapii...