Risky Business
Dr. Jeff must act fast to save a kitten with head trauma and Dr. Amy treats a dog whose weak heart makes surgery a risk. A good Samaritan helps a family when their pit bull is hit by a car, while Dr. Baier gets a workout trying to treat two wallabies.