Uncensored: "Addicted All Around"
Uncensored -- Colin's surprising admission to Baylen throws a wrench in the wedding vision. Sammi and Burke don't hold back in sharing their opinions with Baylen. Allen concocts a master plan that he hopes Baylen will be on board with for her big day.