Uncensored: "Obsessed With Everything"
Baylen and Colin are enjoying "fiancé-ing" but are dragging their feet on wedding planning. Baylen questions Allen about an unresolved issue. A reluctant Baylen makes a cake for Colin's birthday, and her parents spring a surprising request on them.