Ο Εμπρηστής
Η 20χρονη Όντρεϊ Μάμπρεϊ κάνει σχέση με έναν ντετέκτιβ της αστυνομιάς της Νέας Υόρκης, αλλά σύντομα, το σκοτεινό του παρελθόν αναδύεται.