Ένα Τελευταίο Αντίο
Η ανύπαντρη μητέρα Τάνια Πέτρο γνωρίζει και ερωτεύεται τον Ρον Γκίμπσον, μόνο για να εξαφανιστεί λίγους μήνες μετά.