Αίμα στον Αχυρώνα
Μια επαρχιωτοπούλα πιστεύει ότι βρήκε τον άντρα των ονείρων της, μέχρι που αρχίζει να ανησυχεί για τα μυστικά που κρύβει από το παρελθόν του.