Ισκιοβάτης
Μια γυναίκα νιώθει ότι αυτός με τον οποίο βγήκε ραντεβού αναμένει περισσότερα από όσα προτίθεται να του δώσει κι ότι δεν θα δεχτεί την άρνησή της.