Amor Fati
Η Λόρι, η Τζακλίν και η Κέιτ αναλογίζονται τη φιλία τους. Ο Τίμοθι καταστρώνει σοκαριστικό σχέδιο για την οικογένειά. Η Μπελίντα εξετάζει συμφωνία.