The Meaning of Dreams
Η Τζάκλιν πιέζει τη για την ιδέα ενός φλερτ τη Λόρι. Η Τσέσλι σε επικίνδυνη κατάσταση. Ο Γκέτοκ ανησυχεί πως θα τον επιπλήξουν.