Γεννήθηκα στην τραπεζαρία
Ο Ίθαν αποκαλύπτει ότι κρατούσε μυστικό από την Ολίβια. Ο Μίκα βγαίνει διπλό ραντεβού. Η Κιμ μιλά στα κορίτσια για τον χωρισμό της.