Σορτς
Ο Ίθαν επιστρέφει από το μυστηριώδες ταξίδι. Ο Μίκα αφυπνίζεται από τον ατζέντη του. Η Μοράια δυσκολεύεται να είναι ειλικρινής με την Κιμ.