Ενώ ο Πατέρας Τζαν τραυματίζεται, ο Γιανγκ Τζουν υπερασπίζεται το Χοπ Γουέι. Ο Λίρι προσπαθεί να απαλύνει τις εντάξεις με την εργατική τάξη.