Η πικρή αλήθεια
Η κυκλοφορία του Viagra προκαλεί υστερία και κάνει πάταγο. Πλέον, όμως, το ύφος της εκστρατείας προώθησης δεν είναι στα χέρια της ομάδας μάρκετινγκ.