Πες Αντίο, Μπαμπά
Τάιρα και Άλεξ βλέπουν πώς είναι να είσαι γονιός για πρώτη φορά. Η Κλόι δεν είναι σίγουρη ότι μπορεί να μείνει με τον Μαξ.