Σύνελθε και Γίνε Μπαμπάς
Η Λόρα και ο Τάιλορ φέρνουν το μωρό τους στο σπίτι, και ο Ντιέγκο παρευρίσκεται επιτέλους σε ιατρικό ραντεβού με την Έμιλι.