Hitting the Ground
Απειλούμενη από την Λορένα, η Σούκι φτάνει στα όρια για να σώσει τον Μπιλ. Ο Σαμ εισβάλει σε αιμοβόρους αγώνες σκύλων για να απαλλάξει τον Τόμι από την απληστία των γονιών του.