I Smell A Rat
Πλέον απρόθυμος, ο Μπιλ προειδοποιεί τη Σούκι για τους κινδύνους που θα αντιμετωπίσει. Ο Χεσούς ενθουσιάζεται από τις μυστηριώδης ικανότητες του Σαμ.