Carnival Time
Το Καρναβάλι φτάνει στη Νέα Ορλεάνη και ο Ντέλμοντ ανακαλύπτει έναν νέο ήχο. Ο Ντάβις προσπαθεί να βρει άλλοθι για να βγει στην πόλη.