Accentuate the Positive
Ο Αντουάν κάνει ένα βήμα μπροστά και η Λαντόνα αρνιέται να προχωρήσει. Ο Ντάβις παίρνει αποφάσεις για τα προσωπικά και τα επαγγελματικά του.