Clap Your Hands If You Believe
Τα αδέρφια ερευνούν μια θέαση ΑΤΙΑ. Ο Ντιν απάγεται. Όταν ξυπνά, ανακαλύπτει ότι δεν έχει να κάνει με εξωγήινους, αλλά με νεράιδες.