...And Then There Were None
Αναζητώντας ένα τέρας, οι Σαμ, Ντιν και Μπόμπι τσακώνονται με τους Σάμιουελ και Γκουέν Κάμπελ για το πώς θα χειριστούν την υπόθεση.