The Real Ghostbusters
Σαμ και Ντιν παρευρίσκονται σε ένα συνέδριο Supernatural με θαυμαστές ντυμένους ως Σαμ και Ντιν κι εμφανίζεται ένα αληθινό φάντασμα.