The Song Remains The Same
Οι άγγελοι γυρίζουν στο παρελθόν για να σκοτώσουν τους Τζον και Μαίρη Γουίντσεστερ για να μην μπορέσει ο Εωσφόρος να τον χρησιμοποιήσει ως δοχείο.