Κάπνισα Πούρο
Η αντισυμβατική ζωή της Σάρα τραβάει την προσοχή των ΜΜΕ. Στη δεκαετία του 1980, η ηθοποιός υποστηρίζει τη σεξουαλική απελευθέρωση στην Ισπανία.