Αβγά Μάτια
Στη δεκαετία του 1950, η Ισπανίδα ηθοποιός Σάρα Μοντιέλ πάει στο Χόλιγουντ και γίνεται διάσημη ως η πρώτη διεθνής σταρ της χώρας της.