Για τη Δεκάδα
Η σεζόν τελειώνει. Όλοι θέλουν να μπουν στη δεκάδα. Ο Μπιγκ Τσιφ έχει μια ευκαιρία, αλλά ο Ντάντι Ντέιβις επιστρατεύει όλες του τις δυνάμεις.