Μέρντερ Νόβα Τέλος;
Ο Τσιφ κι ο Σον θέλουν να κυριαρχήσουν, αλλά δεν τους διευκολύνει κανείς. Σίγουρα όχι ο πρώτος Μόνζα, ο δεύτερος Ντάντι Ντέιβ, ούτε ο πέμπτος Ντοκ.