Live Free or Die
Ο Τόνι σκέφτεται να δώσει μια δεύτερη ευκαιρία σε κάποιον και προσπαθεί να διευθετήσει μια τοπική διαμάχη ζητώντας βοήθεια από το εξωτερικό.