The Strong, Silent Type
Στον ψυχίατρο, ο Τόνι λέει πως είναι ο λυπηρός κλόουν, που φαίνεται δυνατός μπροστά στην οικογένειά του, αλλά η Δρ. Μέλφι δεν τον πιστεύει.