Dancing for Me
Ο Νέιτ συναναστρέφεται με μερικούς φίλους του γυμνασίου αλλά διαπιστώνει ότι ως ενήλικες μοιράζονται κάτι παραπάνω από εφηβικές αναμνήσεις.