Driving Mr. Mossback
Για να ανακτήσει το σώμα ενός νεκρού άνδρα από το Σιάτλ που φοβόταν να πετάξει, ο Νέιτ επιστρέφει στο παλιό του σπίτι, παίρνοντας μαζί του και την Κλερ.