Γιατί θέλω να είμαι μονογαμικός
Κριστίν και Ντέιβιντ επισκέπτονται την Τζανέλ. Ο Κόντι και η Ρόμπιν συζητούν για τη μονογαμική σχέση τους και το ενδεχόμενο άφιξης μιας νέας συζύγου.