Ολοφάνεροι οιωνοί
Ο Κόντι βγάζει την Τζανέλ για τα γενέθλιά της και λέει ότι θέλει να ξαναρχίσουν. Ο Κόντι μαθαίνει τα σχέδια της Μέρι για την επιχείρηση στη Γιούτα.