Υπάρχει ευνοημένη σύζυγος;
Καβγάδες στο σπίτι της Τζανέλ και η Ίζαμπελ έχει καλά νέα. Η Κριστίν λέει ότι θα μετακομίσει στο Σολτ Λέικ Σίτι.