Meinertzhagen's Haversack
Αντιμέτωπος με το μέλλον της νέας ατζέντας της εταιρείας, ο Ρίτσαρντ ζητάει τη βοήθεια της Λόρι. Ο Γκίλφοϊλ αρχίζει να ψάχνει για εργοδότη.