Founder Friendly
Ο Ρίτσαρντ σκέφτεται να αποδεχθεί τον κατώτερο ρόλο του CTO ή να αφήσει την εταιρεία για πάντα, ενώ οι υπόλοιποι ζυγίζουν τις επιλογές τους.