All That Glitters
Πόσα ακόμη χρειαζόμαστε; Η Κάρι δεν ξέρει αν μπορεί να μείνει με τον Έιντεν. Η Σαμάνθα πανικοβάλλεται όταν νομίζει πως είπε πολλά στον Ρίτσαρντ.