The Agony and the 'Ex'-tacy
Σε ένα πάρτυ αρραβώνων, η Μιράντα μετατρέπει τη ζωή της σε ανέκδοτο. Η Σαμάνθα δεν μπορεί να πάψει να σκέφτεται έναν σέξι ιερέα.