Μπιχλιμπίδια και φαντασμαγορία!
Η Κριστλ θέλει το τέλειο νυφικό για τον γάμο με τον Ράιαν Χάουαρντ, παίκτη του μπέιζμπολ. Η Ντέσε θέλει κάτι λαμπερό.