Αλλόκοτη Επιστήμη
Ο Ντρου παζαρεύει για μια συλλογή ιατρικών αντικών, βρίσκει αποθήκη με βίντατζ αμερικανικά προϊόντα και διαπραγματεύεται για σκωτσέζικους θησαυρούς.