Λέμινστερ
Ο Ντρου πάει σε μια κωμόπολη που φημίζεται για τις αντικερί της, θαυμάζει τους κήπους της κι επισκέπτεται τα τελευταία χυτήρια ορείχαλκου της χώρας.