Utica
Ο Καίσαρας επιστρέφει στην πατρίδα ως ήρωας. Το σχέδιο της Σερβίλια να χρησιμοποιήσει την Οκτάβια για να μάθει ένα μυστικό για τον Καίσαρα, στρέφεται εναντίον της.