Caesarion
Ο Καίσαρας φτάνει στην Αλεξάνδρεια και συναντάει τον νεαρό Βασιλιά Πτολεμαίο ΙΕ΄ Καισαρίων, ο οποίος προσφέρει στον στρατηγό ένα δώρο.