Θυμωμένη Άσφαλτος
Δύο γυναίκες στο νοσοκομείο, οδηγοί αποκρούουν αυτούς που κάνουν ανόητα φρεναρίσματα και μια οικογένεια απέναντι σε οργισμένο άντρα.